20090803

Måndag igen

Tyckte att det bara var ett par dagar sedan det var måndag och återigen så har en helg bara flugit iväg och måndagen är åter tillbax.
Har haft en natt med många vakna stunder då Simon ansett att jag legat allt för långt iväg XP + att det troligen har irriterat att ha ett öga som ser mindre roligt ut......
Jag sitter för tillfället och väntar på att farbror doktorn ska ringa till oss så att jag får rådfråga vad detta kan bero på, men som vanligt när man har ringt och satt sig i telefonkö så blir ju besvären mindre och det verkar just nu som om svullnaden lättar hela tiden......
Men men, nu har vi ju ändå ringt och då är det ju lika bra att passa på att fråga.
Vad den här måndagen mer kommer att bjuda på är för tillfället inte planerat, dels pga av att man sitter lite fast när man väntar på telefonsamtal + att vädret inte är som igår utan idag hänger regnet i luften.....trisst!
Någonting annat som är trisst är lördagens utdelning på lottot, vilket säkert fler än jag tycker. Min "vinst" stannade på 44 kronor, som självklart kommer läggas till onsdagens dragning. Och självklart så kommer drömmarna om alla miljonerna fortsätta tills vinsten blir lite mer än 44 kronor.
Med lite mer menar jag självklart mycket mer....inte massor men mycket mer. För vem hade tackat nej till att dra hem storvinsten och att kunna förverkliga många drömmar och att kunna glädja nära och kära?!
Nu ska jag glädja mina lekande barn med glass strutar fyllda med härlig vaniljglass och kolasås......mumma!

2 kommentarer:

  1. 44 kr är ju mer än jag brukar vinna iaf. Hade varit flera tusen rikare om jag istället för att spela varje vecka, hade lagt undan pengarna! Men man har ju iaf samma chans som alla andra. Nån gång kanske det händer =)

    SvaraRadera
  2. Skulle det hända här så hade jag troligen trott att det var ett skämt och helt enkelt slängt lottolappen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails