20090815

Lördags komplimanger

Har haft en väldigt lugn dag idag, en sån där lördag som kommer gå ganska så obemärkt förbi......, så kommer måndagen igen och man undrar VAR helgen tog vägen.

Jag var ut och handlade på förmiddagen idag, minstingarna var med som vanligt.........då fick jag komlimanger för att jag var så stark och duktig som tog med mig barnen och handlade.........
Jag??....STARK och DUKTIG........men jag hade ju svultit ihjäl om jag inte tog med mig barnen och handlade........jag skulle ju aldrig komma till en affär om jag skulle vänta på barnvakt och varför skulle jag behöva ha det?, det är väl en självklarhet att dom följer med......inte nödvändigtvis alla men det är ju alltid någon med mig....det är ju mina barn, svarade jag men tackade ändå.

Jag hade aldrig tagit med mig mina, dom bara bråkar och låter illa svarade komplimangsgivaren.

Hm....det gör ju mina också ibland, men det är ju så det är........i familjelivet. Men självklart blir jag glad............och stolt över komplimanger.

2 kommentarer:

  1. Du! Än så länge är jag jättenöjd med det mobila! Har knappt inte upplevt ngn skillnad alls jämfört med vårt gamla 24! :o
    Jag bara flyger in på sidorna här på internet, ändå har jag inte full mottagning (6 av 10).

    Får se lite längre fram när jag har tid att spela på king.com, haha.

    När ska jag slänga in pengarna på ditt konto tros? Glömde ju fråga innan, var så uppe i allt annat! :)

    SvaraRadera
  2. Men toppen att det fungerar!! Både för mig och absolut för dig, jag hör av mig om betalning och ett konto nummer så blir det smidigare.
    Då ses vi kanske på King snart då ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails