20090812

Mera regn tack

Onsdag idag och det kommer bli en lååång dag.
Kände redan igår eftermiddag att det var någonting lurt i görningen.......mycket riktigt......innan klockan slog 22.00 så hade Janeth ådragit sig en lättare förkylning med nästäppa.

IDAG är det ingen nästäppa vi talar om......utan en fullt utvecklad förkylning med både värk i precis hela kroppen, ut i varje liten cell som finns + sprängande huvudvärk och feber :(
Så snälla.....ge mig regn hela dagen så att jag kan bulla upp med barn filmer, gosiga täcken och kuddar så att barnen tycker att jag är en super mamma trots att jag kommer ligga halv död på golvet framför tv:n hela dagen.

3 kommentarer:

  1. Aj då! Inget roligt! Jag hoppas att det ösregnar hos dig idag ;D Massor med filmer och glass är en toppen kombination!!!

    Krya på dig snabbt,

    kramar

    Angelica

    SvaraRadera
  2. Nej vad trist med snuva..Krya på dig snarast!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack söta ni, värmer mer än te att få härliga kommentarer.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails